مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 12:502023-01-04سياسي

جان فدا|برگزاری شب شعر «عقیق سرخ» به یاد حاج قاسم در شاهدیه یزد


مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان یزد گفت: به منظور گرامیداشت سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی شب شعر«عقیق سرخ» در شاهدیه استان یزد برگزار می شود.

- سعید دهقان مسئول سازمان بسیج هنرمندان یزد در گفت وگو با خبرنگار فارس از این استان با اشاره به اهمیت زنده نگه داشتن یاد و خاطره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: استفاده از ظرفیت و ابزار هنر یکی از موثرترین راهکارهای نهادینه سازی فرهنگ مقاومت است که باید بیش از پیش به آن توجه کنیم.

وی افزود: برگزاری محافل ادبی و هنر در وصف حاج قاسم نقش مهمی در تبیین ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه مقاومت ایفا می کند.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان یزد گفت: به منظور گرامیداشت سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی شب شعر عقیق سرخ 15 دیماه ساعت 18 در کتابخانه عمومی شاهدیه استان یزد برگزار می شود.

دهقان با اشاره به اهمیت حضور هنرمندان شاخص استانی و ملی در این رویداد فرهنگی، تصریح کرد: شعر یکی از جدی ترین و تأثیرگذار ترین ابزارهای آموزشی و تبیینی است که علاوه بر نفوذ کلام پایداری خوبی هم در ذهن افراد دارد.

وی استفاده از ظرفیت هنرمندان برای تولید آثار فاخر و ارزشی را یکی از راهبردهای جدی سازمان بسیج هنرمندان در استان یزد دانست و خاطرنشان کرد: خوشبختانه یزد از جمله استان های غنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جان فدا|برگزاری شب شعر «عقیق سرخ» به یاد حاج قاسم در شاهدیه یزد

جان فدا|برگزاری شب شعر «عقیق سرخ» به یاد حاج قاسم در شاهدیه یزد